Ekkov – torby z upcyklingu

Sklep

Zwroty i wymiany

Mamy nadzieję, że nowy zakup Ci się spodoba! Jeśli jednak z jakiegokolwiek powodu chciałbyś zwrócić lub wymienić swoje przedmioty, wykonaj poniższe proste czynności.

ZWROTY

Koszty wysyłki związane ze zwrotem rzeczy ponosi klient. Klienci mogą zwracać produkty za pośrednictwem preferowanej usługi kurierskiej.

1. Skontaktuj się z nami przez e-mail: shop@ekkov.pl, podając dane kupującego i numer zamówienia dotyczący produktu, który chcesz zwrócić. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu dostępny na naszej stronie i dołącz go do przesyłki zwrotnej, możesz również napisać te informacje własnoręcznie i dołączyć do przesyłki. Podając nam powód zwrotu przekazujesz nam istotną informację dotyczącą Twoich oczekiwań i naszych produktów. Dziękujemy!

(Jeśli dokonujesz wymiany (składasz nowe zamówienie na inny przedmiot), wskaż w wiadomości e-mail, że zwrot jest powiązany z nowym zamówieniem i podaj w wiadomości e-mail nowy numer zamówienia.)

2. Dołącz do maila oryginalne potwierdzenie zamówienia i zaznacz w wiadomości, które produkty zwracasz jeśli kupiłaś/eś więcej niż jeden produkt.

3. Nadaj paczkę na adres – Meritum, 60-472 Poznań, ul Nałęczowska 137

4. Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mailem.

Wszystkie zaakceptowane zwroty są przekazywane na konto użyte do pierwotnego zakupu (zwroty za pomocą karty mogą zająć do 10 dni roboczych dla Twojego banku).

Aby upewnić się, że produkty kwalifikują się do zwrotu, prosimy:

– Zwróć swoje produkty w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

– Zwróć swoje produkty niezniszczone, nienoszone, oraz w oryginalnym opakowaniu.

– Zwróć produkt w całości – np. z odpinanymi paskami

Należy pamiętać, że oryginalne koszty wysyłki nie zostaną zwrócone.

LIMITY ZWROTU

Zwroty uszkodzone, zużyte lub zmienione nie będą przyjmowane.

Należy pamiętać, że nie oferujemy zwrotów za produkty przecenione (outlet) oraz produkty personalizowane na życzenie klienta (zmiana parametrów produktu dotycząca wymiarów, materiału, zmian konstrukcyjnych, itp.)

EKKOV.pl nie przyjmuje zwrotów, które zostały zakupione za pośrednictwem zewnętrznego butiku.

WYMIANY

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub kolor / nadruk, złóż nowe zamówienie na żądany produkt i zwróć oryginalny, postępując zgodnie z powyższymi krokami dotyczącymi zwrotu.

Jako klient ponosisz koszty wysyłki związane ze złożeniem nowego zamówienia, my pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej wymienianych przedmiotów. Pamiętaj, aby najpierw złożyć nowe zamówienie i wysłać do nas e-mail z nowym numerem zamówienia, wskazując, że zwrot jest powiązany z nowym zakupem. W ten sposób pokryjemy koszty wysyłki zwrotnej na podstawie nowego numeru zamówienia, a pełny zwrot pieniędzy za zwrócone produkty zostanie wydany po przybyciu do naszego biura.

USZKODZONE ELEMENTY

Jeśli otrzymałeś uszkodzony przedmiot, natychmiast skontaktuj się z nami, dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wysłać zamiennik. Wszelkie usterki / uszkodzenia należy zgłaszać do nas w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia. Proszę wysłać e-mail: shop@ekkov.pl